Nasze pasje. Tworzenie albumu – zadania projektowe. | zobacz | |
Klawiatura zamiast pióra. Tworzymy w programie MS Word. | zobacz | |
Grafika i Literki w edytorze tekstu. | zobacz | |
Kolejno odlicz! Style i numerowanie. | zobacz | |
Zapraszamy na przyjęcie. O formatowaniu tekstu. | zobacz | |
Na skróty. O skrótach klawiszowych w programie MS Word. | zobacz | |
Idziemy do kina. Jak poprawnie przygotować notatkę o filmie? | zobacz | |
Klawiatura zamiast pióra. Edytor tekstu. | zobacz | |
Z kotem za pan brat. Programujemy skrzyżowania. | zobacz | |
Z kotem za pan brat. Programujemy w Scratchu. | zobacz | |
Niech wygra najlepszy. Jak policzyć punkty w programie Scratch? | zobacz | |
Spacery z kotem. Sterowanie postacią. | zobacz | |
Małpie figle. O sterowaniu postacią. | zobacz | |
Jak poruszać postacią. Ruch w Scratchu. Mysz i kot. | X | |
| ||
O scenach i duszkach. Dialog. | zobacz | |
O scenach i duszkach. Wstęp. | zobacz | |
Pierwsze koty za płoty. Wprowadzenie do programu Scratch | zobacz | |
Szukać każdy może. O wyszukiwaniu informacji. | zobacz | |
Nie daj się wciągnąć w sieć. O bezpieczeństwie w internecie. | zobacz | |
Krótka historia internetu. | zobacz | |
W sieci. Wstęp do internetu. siec.bmp | zobacz | |
Nie tylko proste rysunki w programie MS Paint. Statki | zobacz | |
W poszukiwaniu nowych lądów. Praca w dwóch oknach. Statki | zobacz | |
Tworzymy kompozycje graficzne. Owoce | zobacz | |
Ptasie trele. Wklejanie grafiki i praca z narzędziem Tekst . Grzybki | zobacz | |
Jak powstaje widok. Zwielokrotnianie obiektów | zobacz | |
Systemowe operacje i szczotka. O systemach, programach i plikach. | zobacz | |
Nie tylko procesor. O tym, co w środku komputera i na zewnątrz. | zobacz | |
Od liczydła… krótko o historii komputera. WYCOFANE | zobacz | |
Nauka jazdy. Co można robić w pracowni? | zobacz | |
Poznajemy wymogi edukacyjne z przedmiotu informatyka. | zobacz |