noscript-img
wstecz
UONET+
Microsoft Teams
Office 365

klasa 4
Artykuł dodano dn. 24.03.2020 r. | autor: admin


KLAWIATURA ZAMIAST PIÓRA.
Nasze pasje. Tworzenie albumu – zadania projektowe.
zobacz
Klawiatura zamiast pióra. Tworzymy w programie MS Word.
zobacz
Grafika i Literki w edytorze tekstu.
zobacz
Kolejno odlicz! Style i numerowanie.
zobacz
Zapraszamy na przyjęcie. O formatowaniu tekstu.
zobacz
Na skróty. O skrótach klawiszowych w programie MS Word.
zobacz
Idziemy do kina. Jak poprawnie przygotować notatkę o filmie?
zobacz
Klawiatura zamiast pióra. Edytor tekstu.
zobacz
Z KOTEM ZA PAN BRAT.
Z kotem za pan brat. Programujemy skrzyżowania.
zobacz
Z kotem za pan brat. Programujemy w Scratchu.
zobacz
Niech wygra najlepszy. Jak policzyć punkty w programie Scratch?
zobacz
Spacery z kotem. Sterowanie postacią.
zobacz
Małpie figle. O sterowaniu postacią.
zobacz
Jak poruszać postacią. Ruch w Scratchu. Mysz i kot.
zobacz
O scenach i duszkach. Dialog.
X

Korzystanie z Scratch online jest świetnym sposobem na naukę programowania i tworzenie interaktywnych projektów bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania. Oto kilka kroków, które możesz podjąć, aby zacząć korzystać ze Scratch online:

  1. Otwórz przeglądarkę internetową: Uruchom swoją ulubioną przeglądarkę internetową na komputerze lub urządzeniu mobilnym.

  2. Przejdź do strony Scratch: W pasku adresu przeglądarki wpisz adres: scratch.mit.edu i naciśnij klawisz Enter. Strona główna Scratch powinna się załadować.

  3. Zaloguj się lub utwórz konto: Jeśli masz już konto na Scratch, możesz się zalogować, wpisując swoją nazwę użytkownika i hasło. Jeśli nie masz konta, możesz utworzyć nowe, klikając przycisk "Zarejestruj się" i postępując zgodnie z instrukcjami.

  4. Rozpocznij tworzenie projektu: Po zalogowaniu lub utworzeniu konta będziesz mógł rozpocząć tworzenie nowego projektu. Kliknij przycisk "Twórz" lub "Stwórz" (zależnie od wersji interfejsu), aby otworzyć edytor projektów Scratch.

  5. Twórz projekt: W edytorze Scratch możesz przeciągać i upuszczać bloki kodu, tworząc interaktywne zachowania i animacje. Wybierz postać, dodaj tło, dodaj dźwięki i zacznij programować, aby stworzyć swój własny projekt.

  6. Testuj projekt: Kiedy skończysz tworzyć swoją animację lub grę, możesz ją przetestować, klikając przycisk "Testuj" lub "Włącz tryb prezentacji". To pozwoli zobaczyć, jak działają Twoje programy.

  7. Udostępnij projekt: Po zakończeniu pracy możesz opublikować swój projekt, aby inni użytkownicy mogli go zobaczyć. Kliknij przycisk "Udostępnij" i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby opublikować swój projekt na stronie Scratch.

To podstawowe kroki, które możesz podjąć, aby zacząć korzystać ze Scratch online. Pamiętaj, że Scratch oferuje wiele samouczków i materiałów edukacyjnych, które pomogą Ci w nauce programowania i tworzeniu projektów. Powodzenia!

O scenach i duszkach. Wstęp.
zobacz
ŻEGLOWANIE PO OCEANIE INFORMACJI.
Pierwsze koty za płoty. Wprowadzenie do programu Scratch
zobacz
Szukać każdy może. O wyszukiwaniu informacji.
zobacz
Nie daj się wciągnąć w sieć. O bezpieczeństwie w internecie.
zobacz
Krótka historia internetu.
zobacz
W sieci. Wstęp do internetu. siec.bmp
zobacz
MALOWANIE NA EKRANIE. NIE TYLKO PROSTE RYSUNKI.
Nie tylko proste rysunki w programie MS Paint. Statki
zobacz
W poszukiwaniu nowych lądów. Praca w dwóch oknach. Statki
zobacz
Tworzymy kompozycje graficzne. Owoce
zobacz
Ptasie trele. Wklejanie grafiki i praca z narzędziem Tekst . Grzybki
zobacz
Jak powstaje widok. Zwielokrotnianie obiektów
zobacz
NIECO WIEŚCI Z KRAINY KOMPUTERÓW.
Systemowe operacje i szczotka. O systemach, programach i plikach.
zobacz
Nie tylko procesor. O tym, co w środku komputera i na zewnątrz.
zobacz
Od liczydła… krótko o historii komputera. WYCOFANE
zobacz
Nauka jazdy. Co można robić w pracowni?
zobacz
Poznajemy wymogi edukacyjne z przedmiotu informatyka.
zobacz